گمرک: ۱۰ هزار خودرو طی ۴ ماه وارد کشور شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) پیک‌سایی ۳۰۰ مگاواتی با همکاری مشترکین در شرکت توزیع برق خراسان رضوی اعلام نرخ‌نامه جدید خدمات دوخت اتحادیه خیاطان مردانه و تولیدکنندگان پوشاک مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی افزایش پروازهای ایام اربعین در مشهد گوشی‌های سامسونگ و شیائومی در مشهد چند؟ (۱ مرداد ۱۴۰۳) هنوز قیمت بلیت‌های اتوبوس در مشهد برای اربعین اعلام نشده است نتایج قرعه‌کشی خودرو‌های وارداتی چه‌زمانی اعلام می‌شود؟ کاهش قیمت نسبتاً شدید خودرو‌های خارجی (یکم مرداد ۱۴۰۳) توزیع ۵ هزار تُن جو حمایتی ویژه دام بین عشایر خراسان‌رضوی طی ۳ ماه نخست امسال ریزش قیمت خودرو‌های داخلی (یکم مرداد ۱۴۰۳) | افت ۰.۵ تا ۲ درصدی قیمت‌ها آرامش پس از طوفان | گزارش وضعیت بازار سهام (دوشنبه، یکم مرداد ۱۴۰۳) ایجاد اشتغال برای ۳۹۲ نفر توسط تعاونی‌های جدیدالتاسیس خراسان رضوی از ابتدای سال ۱۴۰۳ طلا در مشهد ۵۰ هزار تومان ارزان شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) واکنش بازار‌های مالی به کناره‌گیری بایدن از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا چه بود؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) مبلغ جدید جریمه پوشش پلاک خودرو چقدر است؟ الحاق چهار هکتار زمین به شهرستان کلات در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن توزیع روزانه گوشت مرغ ارزان‌تر از سطح کشور، در مشهد | جوجه‌ریزی در مرغداری‌های مشهد ۲۸ درصد افزایش یافت دلار بازار آزاد اولین روز مرداد ۱۴۰۳ را در کانال ۵۸ هزار تومان آغاز کرد | قیمت امروز طلا، سکه، ارز و بیت کوین پایان مطالعات مدیریت مناطق بیابانی سرخس در سطح ۲۱۰ هزار هکتار ۸ پیشنهاد بخش خصوصی خراسان رضوی به رئیس جمهور  اتصال مشاوران املاک به سامانه ثبت الکترونیک اسناد تا ۱۵ مرداد واریز وام دولتی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان بدون ضامن | شرایط دریافت وام چیست؟ میوه امروز در مشهد چند؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) جانشین پراید از پاکستان می‌آید + قیمت و تصویر ضرورت بازنگری مالیات بر دخانیات | نرخ مالیات خرده‌فروشی کمتر از استاندارد جهانی یارانه تیرماه ۱۴۰۳ واریز شد
سرخط خبرها

تعیین نرخ بلیت‌های پرواز برای شهر زائر‌پذیر مشهد باید متفاوت باشد 

  • کد خبر: ۱۶۴۹۸۶
  • ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
تعیین نرخ بلیت‌های پرواز برای شهر زائر‌پذیر مشهد باید متفاوت باشد 
رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت: برای شهر مشهد که شهری زائر‌پذیر‌ است، باید بسته سفر با نرخ متفاوت‌تر و منصفانه‌تری اعمال شود.

به گزارش شهرآرانیوز، افزایش ۲۹‌درصدی نرخ بلیت هواپیما کلید خورد و امروز سازمان هواپیمایی کشور برای جلوگیری از قیمت‌های نامتعارف پرواز‌ها نرخ‌های واقعی در مسیر‌های پرتردد را اعلام کرد.
کمبود خطوط پروازی و گرانی نرخ بلیت برای کلان‌شهری مثل مشهد که زائر‌پذیر است، ‌مورد توجه است و اینکه این افزایش قیمت در بسته مسافرتی تأثیر‌گذار خواهد بود و سفر را برای مسافران که سالانه به این شهر روانه می‌شوند، گران می‌کند.

سعید‌ ولی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز درباره افزایش قیمت نرخ بلیت و تأثیر آن در فروش آژانس‌ها گفت: وقتی عرضه و تقاضا با هم برابری نمی‌کند و متقاضی ما بیشتر است، نرخ‌های غیر‌متعارف اعلام می‌شود. اما تقاضای ما این است برای شهر مشهد که شهر زائر‌پذیری است و مشتاقان‌ امام رضا‌(ع) هر ساله به زیارت می‌آیند، باید تفاوتی دیده شود و نگاه به مشهد ویژه شود و یک مقدار در نرخ پرواز به مشهد مقدس تخفیف‌ بیشتری در نظر گرفته شود‌ تا دفاتر خدماتی استان بهتر بتوانند خدمت‌رسانی کنند.

رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی خراسان رضوی یادآور شد: قطعا افزایش قیمت‌ها در فروش آژانس‌ها هم تأثیر‌گذار است. وقتی نرخ بلیتی گران می‌شود،‌ بسته سفر هم گران اعلام می‌شود، اما باید زائر امام رضا(ع) را در سفر به مشهد در نظر گرفت و کمک کرد سفر با قیمت مناسب‌تری در اختیار مسافران باشد و به‌گونه‌ای متفاوت‌تر اعمال شود.

وی افزود: نرخ مصوب قبل از افزایش قیمت‌ها برای پرواز مشهد‌ - تهران حدود یک میلیون و ۱۹ هزار و ۱۰۰ تومان بود که اکنون هرچه به این قیمت اضافه شده، نرخ جدید است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->